Etikečių spaudos efektai pirkėjų pojūčiams žadinti
Lietuvos bendrovė „Lesta“ gamina inovatyvius automobilių eksploatacinių skysčių ir kosmetikos produktus. Būti inovatyviais ir per metus sukurti kelias dešimtis naujų ir atnaujintų produktų „Lestai“ padeda nuosava produktų plėtros laboratorija ir nuolatinis dėmesys prekių pakuotėms, jų dizainui.
Prieš atnaujindama automobilių kosmetikos ir valiklių pakuotes, įmonė įvertino tai, kad beveik 50 proc. automobilių vairuotojų Lietuvoje yra moterys. Taip gimė mintis sukurti unisex pakuotės dizainą – spalvotas geometrines figūras su specialiais spaudos efektais.
Ilgamečio partnerio patikėtas etiketes spausdinome naudodami UV fleksografinę spaudos technologiją. Visas etiketės paviršius padengtas aksomo švelnumo matiniu laku (angl. soft touch). Jis pirkėjui, liečiančiam produktą, sukuria emocinį patyrimą per pojūtį. „Smėlio prisilietimu“ (angl. sand touch) vadinamas dalinis lakas, panaudotas ant rūdims šalinti skirtų prekių etikečių.
Šilkografinis lakas pasirinktas apsauginio valiklio etiketės apdailai, nes jis ne tik suteikia pakuotei prabangos pojūtį, bet ir turi labai praktišką apsauginę pusę.
Geometrinės figūros, iš dalies dengtos sidabrine ar auksine folija, suteikia specialų blizgumo ar skaidrumo efektą. Tai tartum pasufleruoja pirkėjui, kad šis produktas puikiai tinka automobilių paviršiams poliruoti ir stiklams valyti.
Medžiaga: PP
Apdaila: „soft touch“, ypač „minkštos tekstūros“ lakas
Apdaila: „sand touch“, šiurkštus lakas
Technologija: UV fleksografija, 5 spalvos