Eksporto klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
Darbo pobūdis:
- Naujų ir pakartotinių pardavimų palaikymas esamiems klientams;
- Komercinių pasiūlymų rengimas esamiems ir naujiems klientams;
- Klientų užsakymų pateikimas įmonės vidaus padaliniams, jų vykdymo priežiūra bei kontrolė;
- Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas;
- Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas;
- Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas;
- Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas;
- Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas.
Reikalavimai kandidatui:
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Geros anglų ir rusų kalbos žinios, lenkų kalbos žinios – didelis privalumas;
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo/pardavimo srityse;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, MC Excel, buhalterinės apskaitos programa (Navision);
- Komunikabilumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas, analitinis mąstymas, gebėjimas dirbti komandoje.
Įmonė siūlo
- Sveikatos draudimą;
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų darbe ir nedarbo metu 24/7;
- Papildomas naudas;
- Galimybę mokytis ir tobulėti;
- Nemokamą automobilio parkavimo vietą.
Atlyginimas
1200-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Susidomėjusiems:
- Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Eksporto klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)”, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt