Eksporto klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Naujų ir pakartotinių pardavimų palaikymas esamiems klientams;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas esamiems ir naujiems klientams;
  • Klientų užsakymų pateikimas įmonės vidaus padaliniams, jų vykdymo priežiūra bei kontrolė;
  • Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas;
  • Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas;
  • Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas;
  • Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas;
  • Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas.

Reikalavimai kandidatui:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Geros anglų ir rusų kalbos žinios, lenkų kalbos žinios – didelis privalumas;
  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo/pardavimo srityse;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, MC Excel, buhalterinės apskaitos programa (Navision);
  • Komunikabilumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas, analitinis mąstymas, gebėjimas dirbti komandoje.

Įmonė siūlo

  • Sveikatos draudimą;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų darbe ir nedarbo metu 24/7;
  • Papildomas naudas;
  • Galimybę mokytis ir tobulėti;
  • Nemokamą automobilio parkavimo vietą.

Atlyginimas

1200-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Susidomėjusiems:

  • Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Eksporto klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)”, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt